03 februar 2016

Milano - Italy.

Om bare halvannen måned sitter jeg på flyet til det store utland. Italia vell og merke, Milano helt spesifikt og jeg gleder meg såååå innmari mye! Vet ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg og vil egentlig starte pakkingen allerede nå. Men skal klare å fokusere litt først og heller la tankene begynne pent med småpakking i hodet de første ukene. 


   


 Endelig!! Billettene er bestilt og jeg reiser til Milano dagen etter eksamen. Gleder meg halvt ihjel for jeg skal få tilbringe fem dager i denne vakre byen sammen med min gode venninne Alexandra. Hun bor og studerer i Milano på heltid og har nok funnet mange skatter iløpet av de nesten tre årene hun har bodd der. Forrige gang jeg var i Italia, den eneste gangen, var når vi reiste på familietur til Roma og jeg falt pladask for byen, stemningen og alt annet med engang! Gjett om jeg nå har fått enda litt mer eksamensmotivasjon, og fint skal stå på for å klare målene mine i 42 dager til. Så skal det nytes og feires til det fulle. Vil jo si jeg får en meget fin start på våren også, med litt mildere temperatur i et annet land, for så å vende hjem full av inspirasjon, vårfølelse og glede til siste innspurt av fjerde semester. 


Kom gjerne med masse tips om dere har besøkt og opplevd denne skjønne byen selv, alt tas i mot med stor takk! 

Ingen kommentarer: