22 november 2009

Spilte på vår måte.

Min mening om filmen i går er at den var bra! Jeg likte filmen. Men mye av det ligger nok i at jeg liker serien. Syns den er ganske så søt, og samtidig så holder alle vansklighetene mellom et menneske og en vampyr, og nå også mellom en varulv spenningen oppe. Har snart fått lest ferdig treern og jeg gleder meg bare enda mer! Deretter ble jeg med Kjærsten hjem. Tilbringte hele kvelden i verdens beste armer med herlig selskap. Nok en finfin lørdag.

Men det resulterte med mye søvn, før jeg kom meg opp og gjorde meg klar til kamp. Møtte nannestad, laget som ligger nederst på tabbelen, noe som kom godt tilsyne når stillingen ble 36-7 til oss. Fikk til mange mål i dag også, men i dag var det morsomste at jeg hadde haugevis av assist. Snapping med stopp og vidre sentring, passninger over hele banen og mange innspill.














Nå er det bare en kamp igjen før jul, mot Fjellhammer. Vil bli mye mer jobbing og en gjevnere kamp enn de siste vi har spilt. Så gjennstår bare å se om vi vil fortsette å ligge på andre plass når serien kommer igang igjen på ny året.

NB! Avslutter spørsmålsrunden klokka eleve. Bruk derfor siste sjanse om det fortsatt er noen spørsmålstegn å sette. Blir videoblogg så fort muligheten er der.

Ingen kommentarer: