23 november 2009

Pliktoppfyllende.

Kom hjem i dag, etter skolen til låst. Ringte mamma for å høre om muligheter, og etter en halv times tid, kom redningsmennene i bøtter og spann. Fikk ryddet opp litt i huset, slappet av på senga og ladet opp batteriene, før mamma og jeg dro en tur til byen. Har fått årnet en del små saker. Mønster ark til den skriftlige oppgaven i kunst og håndverk, kalender gave til klassen, og en kurv som skal oppbevare søte små pakker til kalenderen min.





Nå har jeg jobbet litt med skrive oppgaven, den skal leveres til torsdag. Og det er mye å skrive. Ikke minst, en del å tegne. Derfor har jeg kommet pent i gang, og regner med å få gjort unna litt til etterpå.

I dette øyeblikket skal jeg ta på meg og komme meg avgårde til tistedals hallen. Skal se ttif G15 spille mot et lag som blir beskrevet som et av norges beste gutte lag. Som gammel trenings kamerat, skal jeg støtte de og heie de frem til seier i kveld. Så klart kan de regne med meg. Dette blir nok morsomt!

Ingen kommentarer: