15 februar 2010

Romantisk.

Golfjakken er fra vila, toppen fra only og genseren fra sorbet. Buksen er bruttern sin og skoene er fra en skjønn butikk i fredrikshavn. Ser ut som tøfler og like himelske å ha på, spesielt med et par myke raggis. Er str 39 se.






















Skole dagen gikk fort avgårde, mest fordi vi danset i to timer. Morro! Var siste gangen i dag, så får håpe det sitter i beina ut torsdagen. Om ikke det blir perfekte dansetrinn, blir det nok mye latter og morro fordetom. *ler*

Planene er ikke store i kveld, hvertfall ikke forløbig. Ukas lekser er gjort, *denne uka handler det meste om å ligge noen skritt foran skjemaet, ballstyr og ball tar mye tid* slik at jeg bare kan konsentrere meg om lesing til prøvene. Må ha en liten 'late-som-det-er-prøve-i-morra' dag i kveld, kapittlet er stor og informasjonen holdes ikke igjen fra side til side. Får prøve å få lest igjennom en del ganger, så stoffet kanskje blir litt forenkla til i morra også.

Kanskje jeg også pakker ned det meste til turen til helga, begynnelsen av vinterferien. Men nå skal jeg nedom byen å få årnet litt til ballforberedelsene. Heiijdåå.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fint outfit, søta :)

sv. Jeg har akkurat den samme malen som du har, bare at jeg har endret HTML-koden og gjort main-wrappern bredere, samme med resten av bloggen ;)

Nanna Charlotte sa...

Takk,takk :D

Åjaaa, flink med HTML- koder du! (Y)