28 april 2010

Korfu sommeren 2010

Yeeeah! Nå er det bestilt. Blir to uker i Korfu i sommerferien fra 23.juli til 7.august. Nærmere sagt et lite sted på øya som heter agios gordios. Merker jeg gleder meg som en unge allerede. To sikkre uker med sol og varme og best av alt, kjæresten skal være med! Hvordan kan det bli bedre?! For litt siden var det bare partillecup som var klar i planene mine for sommerferien 2010 og nå bare noen dager senere har jeg ett og annet å gjøre hele tiden. Med venner, med familie, med kjæresten. Artig!

















Ikke så stor øy, men ganske så stor på sjarmen!

4 kommentarer:

Stine H sa...

Corfu er en herlig øy, utrolig fint der!! :D

Heldiggrisen ;)<3

Nanna Charlotte sa...

Hører det er mange som sier det :D lover godt! også at du sier det da <3

hihi, heldigpurka gleder seg masse :-))

Therese sa...

Så koselig : )Det så kjempe fint ut der! *misunnelig*

Nanna Charlotte sa...

Hihi, gleder meg veldig :D