19 juli 2010

Dagene blir tatt veldig på sparket for tiden, både for meg og andre jeg vil omgås. Lasse bestemte seg for å ta turen hjem etter en åtte dagers tur hos tanta og onkelen på Hadeland- jaren. Derfor ville jeg overraske han og er i dette øyeblikk tilbake i sofanen hos Pia og skriver her. Hun har akkurat dratt for å hente han på togstasjonen, mens jeg sitter her og gleder meg til å treffe han ganske snart.

Alle lovende og utsatte innlegg kommer :-) men det er sommer, så ha gjerne litt ekstra tålmodighet. Takk!

I dag våknet jeg av meg selv ti over halv eleve, litt i seneste laget når jeg skulle være nede hos tante og onkel for å male klokka eleve. Været var ikke med oss i dag, men etter å ha fått kjøpt maling og spist is på grotten - beste softisen som fins- var det helt greit å holde på uti garasjen. Kom igang med heftgeunn på to store møbler og den ene fikk se singnal røde flater når klokka nærmet seg fire. Deretter ble det spinning med Pia. Spinning gruppe 3, den hardeste. Siden det skulle være min første gang, var jeg litt skeptisk til det. Men hun mente jeg ville klare det og da bli tanke gangen positiv. Det var helt utrolig morsomt, og jeg fikset det bedre enn jeg hadde trodd. Litt tøft var det, men hadde jeg vært snillere med vannflaska hadde det gått litt bedre. Dette er helt klart en morsomer og bedre mulighet for meg å trene kondis!

Ingen kommentarer: