16 juli 2010

Svigerforhold.

I dag har jeg hatt en slik dag, der man ikke gjør noen ting. Eller det vil si jeg har for det meste sovet lenge, og surret rundt. Men jeg har også vært flink å fått ryddet, dusjet, årnet meg og pakket bagen. Blir snart hentet av Pia - min kjære svigermor.

To stk dårlige bilder, værsågod!
Kommer bedre bilder senere. Begge plaggene er fra gøteborg.















T-skjorte fra Topshop og Jumpsuit fra Zara.

Som sagt så har jeg pakket bagen og skal bli hentet av svigemor om noen få strakser. Skal tilbringe helga sammen med henne, mens Lasse er på tur oppover i landet - blir derfor bare meg og Pia. I kveld skal Benedicte være med også - store søstra til Lasse - vi skal ut på et sommershow - gleder meg til å bruke den ene maxi kjolen min - og ha skikklig jente kveld. Gleder meg masse til å tilbringe tid sammen med dem, og ikke bare en dag, men flere.

For noen virker kanskje dette litt rart, at jeg skal være sammen med de uten at Lasse er der også. Men jeg er utrolig fornøyd og glad for at det er slikt, og at muligheten er der. Det at jeg har fått et så godt forhold til dem også og trives i deres selskap betyr mye, selvom det kanskje er litt tidlig - men jeg mener, er det ikke riktig og bygge forhold til personer du skal være med resten av livet?! Alle vet jo at jeg og lasse skal gifte oss og leve lykkelige alle våre dager. Nå gleder jeg meg massevis til alt vi skal gjøre og vet dette kommer til å bli en urr herlig helg!

Forteller dere hvordan det har vært og viser nok litt bilder av outfits og hendelser når jeg er hjemme igjen på søndag. Kanskje det kommer noen innlegg før den tid, får se om muligheten er der. Aller viktigst så skal jeg kose meg masse med kjærestens familie og ha en super jente helg!

Vi snakkes!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du er så søt du, Nanna! Alltid så positiv og virker så hyggelig. Og stilen din er så inspirerende!

Anonym sa...

sv. Hihi, takk! :-) Hvis du har sett på en tms retro så har du sett på sammetype som min, er en tms retro 2010 modell ;-)

Nanna Charlotte sa...

Utrolig skjønt av deg og skrive slikt! Navn er hyggelig å få vite også :D men takk for søte ord!

Okei, ble så glad når jeg fant den. Alt falt på plass for meg når jeg så den. Er den så bra som den virker og ser ut?