25 august 2010

En uke på ny skole.

Heisann folkens!

Ble ikke noe blogging i går fordi jeg var flink jente å vasket hos Oldemor "Olla" rett etter skolen, kjekt å tjene penger. hihi. Deretter dro jeg derfra og til Lasse <3 Det er rart å ikke se hverandre hver dag lenger. Ikke kunne hilse på hverandre før skolen, ikke bare kunne gå noen få skritt bort i friminuttene for å få litt kos eller bare prate sammen, ikke så se hverandre på flere dager. Det er en overgang og forandring når man er vant til å gå på samme skole. Men, gud så deilig det var å se han igjen! Hittil virker det bare bra, det blir flere småting og fortelle om og flere meninger å dele og høre på og vi har vært vårt. Så klart blir det sikkert mer kjedelig og uvant utover når det går litt lenger tid, men da er det bare å være flinke og finne på ting når tiden strekker til. Tror dette skal gå bra og bare bli bedre og bedre.

Så langt trives jeg veldig godt på ny skole. Det er morsomt å bli kjent med så mange nye og etter bare en uke er klasse miljøet blitt utrolig bra. Alle prater sammen og vi sitter mye sammen, prater, ler og har det morsomt. I dag var matta var bra fordi læreren er ivrig og flink og oppgavene er greie å jobbe med. To timer spansk gikk fort unna når første time ble brukt til styr og årning med bøkene og neste time var det bra spansk. Hadde diktat og jeg klarte alt. Ble glad for det, for det er jo kjekt å faktisk kunne det man lærte en gang i åttende klasse. Senere var det Engelsk og til min storestore overraskelse ble det en kjempe time. Hadde besøk av tre engelsk menn som i starten satt i klasserommet og bare fulgte med på vår undervisning. Men senere fortalte de om hvor de var fra og sin aksent der på en gøy måte. Det beste av alt var at jeg forsto alt og syns det var morsomt å høre på. Litt (mye) verre når jeg selv skal skrive eller forklare noe. Jajja, jeg har en jobb å gjøre der. I løpet av året skal jeg begynne å like engelsken og jobbe meg til en bedre (mye bedre i mitt ønske) karakter. Tror tiden på ny skole bare blir bedre og bedre den også.

Dagens antrekk, besto av kjole fra fashionlove og blomsterstrømper fra bikbok.






















Planen vidre i dag er ikke stor eller spennende, jeg har en jobb å gjøre å lese ut mopedteori boka hverfall en gang til, så er det trening og deretter åpner jeg ny sånn 24timers prøvetest på teoritentamen.no

Hellas Del II kommer også i kveld, så er du nyskjerrig på flere bilder er det bare å klikke seg innom senere en gang. - Nanna

Ingen kommentarer: