23 august 2010

Siden sist..

Siden sist, litt lenger enn fra igår vell å merke, har jeg også kommet meg på ny skole. Jeg har begynt på Porsnes videregående skole - studespesalisering, også kjent som almenn. Hittil trives jeg veldig godt og føler at jeg har kommet riktig - vet ikke hva jeg hadde svart, om jeg ble tilbudt plass på idrett- men føler meg vell med fagene og linja. Har allerede rukket å bli litt varm i trøya og til min fordel er de fleste timene i løpet av uka i hovedklasserommet vårt. Trenger derfor ikke å løfte på rompa særlig ofte. like! Alle lærerne har falt i smak også, nå gjenstår det bare å møte gym læreren. Han skal vist nok like strammetopper og korte shortser, så i morra kler vi oss opp i full joggedress. Tror nok også han vil være likanes og grei å ha i gymen.

Skole dagene er lange, men har ikke følt noe stort problem med det hittil. Blir nok mer merkbart når vi får bøker og kommer igang med jobbing i alle fagene. Jajja, den tid, den sorg, men tror dette kommer til å gå bra og fort avgårde. Klassen virker som å ha kjent hverandre i noen år allerede og stemningen er lett og livlig, samtidig som rommet er helt stille når læreren prater. Tror dette kommer til å bli bra og selvom det er rart å si det, med tanke på at det er mye jobbing, prøver og slit i møte, så tror jeg - jeg gleder meg!











Med kladdebøker, arkmappe, kalkulator, ny pc og skolebok til notater skal dette funke fint!

Er du fornøyd med klassen, lærerne dine, linja generellt?

2 kommentarer:

Sara Adolfsen sa...

Så bra du liker deg på porsnes:) Hadde samme følelse som deg angående lærere og skolen i fjor. Og gymlæreren, er det Bjørn Hammerset? Han er like ille som det høres ut! Men lykke til :-)

Nanna Charlotte sa...

Jaa, har fått Bjørn :/ Håper han også er flink i gym da. takktakk :)