31 august 2010

Endelig godkjent vandel.

Ble verken blogging eller kamp på meg i går fordi vi måtte dra senere inn til scooterfyren. Lasse var med så vi tilbrakte kvelden sammen i sofan med pledd og kakao og 71*c nord. Ser ut som det blir den jeg ender opp med. Alt tyder på det nå, gjenstår bare å ta teoriprøven, kjøre inn med hengerfeste og henger, få med scooteren og så få årnet skilt og vognkort. Scooteren er en lignende vespa modell, men ganske så mye større. Falt helt pladask for det lekre skinn/semska? setet i beige. Håper bare alt kommer til å bli bra og at jeg snart etter bare litt tid til kan få cruse rundt på en søt skatt.

I dag har jeg endelig fått årnet meg olabukser. Bruks ola bukser som jeg regner med å bli veldig fornøyd med. Fikk også med meg en del andre ting hjem fra byen, blandt annet en genser jeg ønsket meg til bursdagen, som bare var å finne i store str, men som viste seg å være i en annen kjede. Ble så glad! Videre har jeg bare slappet av i kveld og tatt alt medro. Deilig og ikke tenke på noe som helts. Regner med å få krøpet tidlig til sengs også.

Mamma og jeg prøvde oss på en ny og spennde pasta og scampirett med chilli i stad til middag. Det var lett å lage den og den ble knall god!! Jeg gleder meg til å ta med den som lunsj på skolen i morra. Er det ønske om oppskrift, kan jeg nok klare å prestere ett innlegg i form av ord, setninger og bilder. Bare si ifra :)

2 kommentarer:

Pernille Solheim sa...

Ja, takk til opppskriften (a) :-)

Nanna Charlotte sa...

Da skal jeg komme med den så fort muligheten byr seg, dagene går litt i stress nå, for det er mye som skejer. Lesing til teori, lekser, prøver, jobb osv :) Håper det går bra.