30 august 2010

Helgen er overstått og det er starten på ny uke.

Ja, da var denne helgen overstått og mandagen sto for tur. Som sikkert mange av dere vet fra før var det min tur til å fylle søte seksten år på fredag. Planen var å ta teoriprøven rundt kvart over ti, men siden vandelen min ikke var sjekket ferdig, fikk jeg ikke ta prøven og måtte vente ca en uke. Var jo allerede i sarpsborg sammen med Mimmi og Nenne, så ble en tur på café og de fikk unna noen ærender. Etter skolen dro mamma og jeg til nordby for å få kjøpt drikke og godis til bursdagsfeiringen min senere på kvelden. Var koselig med få personer, og vi hadde det egentlig ganske ålreit. Takk for alle de fine gavene jeg fikk og at dere var tilstede

Lørdag skulle vi egentlig innover til Oslo for å se på scooter, men siden forhandleren var stengt, brukte jeg litt av dagen til å finne flere scootere som var fine til en god pris. Vidre ble det bare slækking og film med Lasse før vi utover på dagen dro til Pia og tilbringte lørdags kvelden der. Koos! Fikk flere fine gaver, så må tydligvis ha vært ganske snill :)) hihi. Søndag slappet vi mer av, jeg satt på bokbind på bøkene til Lasse og Liss kom en tur innom på middag. Kjempe hyggelig, for det var lenge siden sist! Så senere på film med familien og kom meg ikke så altfor sent i seng.

Nå er jeg vel klar for en ny uke??!

Jakke fra Mina UK og Bukse fra Gina.




















Sluttet etter lunsj i dag, siden samfunnsfag læreren vår var hjemme med sykt barn og naturfags læreren vår skulle bort. Var greit å komme seg hjem å få gjort unna oppgaver og lekser. Skal etterhvert til Fredrikstad å se på scooter, håper det er en mulig variant og kanskje det blir den jeg ender opp med. Får se. Deretter er det kamp i hjortsberghallen klokka sju, bare å komme å se A-laget spille. Jeg skal hvertfall sitte på tribuna og heie.

Så blogges i kveld!

Ingen kommentarer: