04 september 2010

Siste dag med bare bein.

Dagen i går gikk ganske så fort unna. Dro fra skolen 11.20 og kom tilbake 13.00. Takk og lov, så var det heldigvis med første førerkort plassert i sekken. Endelig var det i boks og jeg kan slippe å la tankene strømme rundt det å klare teoriprøven. Nå gjenstår det bare å bruke reglene flittig i trafikken videre, men det skal jeg nok klare så fort jeg har et eller annet å kjøre på. Er litt styr rundt det at jeg skal skaffe meg scooter nå, men kommer tilbake med det. Regner med at det skjer noe i starten av neste uke, om ikke, venter jeg nok til våren kommer igjen. Får se på det. Uansett så klarte jeg lappen i går og Lasse og jeg hadde søtten måneders jubileum. søtt. Litt å feire. hihi. Hadde Stine mor på besøk, pratet om alt mulig, så på film og var to slapp fisker i sofakroken. Døttet i oss flere varianter av bolledeigen. Men koselig var det hvertfall!















I dag var jeg en kort tur i byen med mamma og ordnet gaver til søskenbarna. Måtte så klart dra nytte av sola og varmen som sto på, så tror nok det ble en av de siste dagene jeg kunne gå med bare ben. Etter å ha kommet oss hjem, dro vi videre i familiebursdag til søskenbarna våre i sarpsborg. Helt greit og koselig, slik så jeg hvertfall ut.





















Skinnjakke - Carlings, Kjole - Noanoa, Skjerf - Lykke

Ingen kommentarer: