26 august 2010

Tåler ikke å kunne sove lenger om morran.

Skjorte Noanoa Bukse leggins Only Skinnjakke Carlings Klokke Nixon Smykke Yngvildsgaveri





















Startet dagen med å komme forsent. Fint! Skulle ikke begynne før kvart på ti og siden mamma var hjemme og vi slapp å ta bussen, tenkte jeg at ti minutter til skadet jo ikke. Det merket jeg fort at det gjorde når jeg våknet klokka ti. Tror nok ikke jeg tåler å kunne få sove lenger. Ble derfor bare en time med samfunnsfag, før det ventet fritimer fra ti på halv tolv til to. Fikk tatt teori prøva en del ganger og såklart snakket og spist. Siste økt var det to timer norsk og de gikk greit fort unna de også med litt overhed bilder og deretter oppgaver. Vidre i dag har jeg vært med mamma en tur i butikken, spist middag og ryddet litt. Og vidre er det lekser, rydde og årne litt mer til i morra kveld og lese gjennom teori boka en siste gang, samt ta teori prøva. Får se om jeg rekker å ta bokbind på bøkene i løpet av kvelden også. Blir nok ikke noe trening på meg i kveld, hvertfall ikke slik det ser ut nå. Prioriterer teorilesing og teoriprøva før håndballen nå, vil ikke komme inn å få en for mye feil også måtte vente to uker for å prøve igjen og da er det nok ikke mye kjøring igjen. Vil klare det med engang, men siden jeg føler meg usikker på noen saker bruker jeg heller mer tid på det. Pluss at jeg har matte lekse jeg må få gjort til i morra for å være klar til å begynne med noe nytt. Håndballen har jo ikke kommet igang med kampene ennå heller, så må gå for det jeg syns er viktigst.

Sånn ser kvelden ut, så dere hører nok ikke noe her før i morra: om jeg har klart prøva eller ikke. Heiijdåå så lenge!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du har så utrolig mange fine klær og får utrolige antrekk! Liker stilen din innmari godt :))

Nanna Charlotte sa...

MOrsomt å høre slikt! Setter utrolig stor pris på det for jeg er jo veldig opptatt av det :D