26 mai 2011

Ingen bombe.

En to ukers etterlengtet - forsinket - pakke har endelig kommet. Akkurat i tide til helgens 50årslag. Sparer den røde og velger denne istedenfor, litt mer passende til anledningen. Ble til at jeg beholdt halvparten: denne kjolen og en shorts. Mens de to andre tingene ikke falt hundre prosent i smak og får ta turen tilbake igjen.

Beige mønstrete kjole:



















Som sikker de aller fleste skjønner og vet så er beige yndlingsfargen min, så det er ingen bombe akkurat at det blir mange plagg i disse nyansene. Ble veldig fornøyd med kjolen, bare uvant at den er kortere enn jeg er vant til. Hverken maxi eller knelang, men men, jeg er ung og har ingen komplekser med beina mine. Så hvorfor ikke? Uansett den er ikke altfor kort, bare kortere.

2 kommentarer:

Andrea sa...

Så utrolig nydelig den var!! :)<3

Nanna Charlotte sa...

Takk for det <3