25 mai 2011

Slik så jeg ut i dag.

Begynte senere i dag, kvart på ti. Men klarte så klart å sove gjennom klokka to ganger og våknet tre på halv ti og jeg skulle rekke å kjøre til skolen selv ogå. Wææææ! Fikk dratt på meg kjolen, litt dilldall, sminket meg litt og kommet meg på sykkelen. Syns noe var rart når jeg merket at hjelmen ikke var på hodet, men inn igjen å hente den og jeg var på vei til skolen. Kom to minutter forsent, så var fornøyd da. Hadde bare en spansk økt, så framføring med silje sto på agendaen. Endte med en 5-, så ble fornøyd med det.


















Kjole fra B-young (gammel- 20år), Smykke fra Lykke, Sko fra H&M og Nett fra kid - elsker det etter en dags bruk, blir perfekt på stranda i sommer!

Etter skolen surret jeg litt rundt i byen for meg selv, ordnet noen saker og tittet på det som var av nyheter. Når klokka nærmet seg to møtte jeg kjæresten som hadde hatt matte eksamen. Vi ruslet ned på brygga og satt oss på dragen house og bestilte ristet bananer med is. Mhmmmm! Utrolig godt og passende i sola for litt kvalitetstid med kjæresten.

Senere skal jeg sitte barnevakt for trollungene av mine søskenbarn også opp en tur å se kvikk - tisdern på tisdernstadio.

1 kommentar:

Mathea sa...

Alltid vellkledd!