24 mai 2011

Tirsdag.

Denne dagen har gått i ett, med skole og jobb - vasking hos oldemor og opplæring på gottebiten - frem til nå. Kan først nå si meg ferdig med dagens oppgaver, og nå skal jeg bare slappe av, spise litt til og se på tv.

Denne gangen sto jeg alene i kassen, men med en person bak meg, i tre timer. Tiden bare fløy avgårde, det var mye folk og jeg var stort sett opptatt med å bippe varer. (Jaa, Hanna, "Å bippe" varer er et eget verb heretter). Jeg syns det er morro og tenker ikke på at jeg jobber, men det er kanskje siden alt er nytt? Eller så er jeg rar der og syns det er morsomt med kassa uansett. Spørr meg hva jeg syns litt ut i sommerferien.












Fikk også stoppet to personer som var i ferd med å glemme varene sine. *Klapp på skuldra* der. Fikk positive tilbakemeldigner på at jeg var flink som klarte og følge med både foran og bak, at det ikke virket som jeg var ny og en kunde sa at jeg definitivt ville få jobben. hihi, er det ikke derfor jeg står der til opplæring? Uansett, snill mann. Flesteparten av kundene er høflige og søte, er vel litt fordi jeg smiler og er imøtekommende jeg også. Alle de ansatte jeg har møtt er også utrolig hyggelige, imøtekommende og snille. Litt uvant med svensken, men merker jeg har vent meg mer til den allerede etter to dager. Tror jeg vil trives godt!

Edit: Det er fortsatt noe feil med bloggen når jeg er hjemme, så derfor virker det som innleggene er forsinket.

Ingen kommentarer: