23 august 2011

Sliten.

Etter å ha kommet hjem denne ettermiddagen kjenner jeg at det er rart å begynne på skolen igjen, men jeg liker det. Det har blitt mye mer flytting til forskjellige klasserom dette året, kantinen er full av ukjente ansikter og det er mye nytt jeg må venne meg til. Foreløbig har jeg fått testet ut to av fire programfag og jeg er innmari førnøyd med alt når det gjelder markedsføring og ledelse. Jeg stortrives!

Gym merket jeg også til i dag og det kjentes på kroppen min. Etter fire måneder med gåing på sletter og i trapper hvor jeg ikke har mye energi til overs, er det rart at når gymtimen kommer klarer den å ta ut det lille jeg har. Vi møtte vår nye gymlærer og han virker hyggelig og flink. Vi spilte fotball og hadde litt styrke og det var overraskende og morsomt at jeg klarte å prestere 3 eller 4 mål under fotballen og fortsatt ta det som krevdes av armhevnigner på strak arm. Fornøyd! Fikk tilogmed kommentar på at jeg var sterk fra han nye læreren, så det er stas.

Målet mitt blir nå - siden jeg ikke kan trene kondisjon, som jeg helst burde - å få til 75 armhevninger på strakarm når styrkeprøva kommer. Det skal jeg klare!

De andre programfagene og fellesfagene kommer utover i uka og jeg regner med at det meste skal gå min vei. Krysser fingrene for at jeg har valgt riktig retning og trives med alt.

















T - shorte fra Monki.

Ingen kommentarer: