20 september 2011

Bryggerhuset.

Koos + herlige venniner = minnerik kvalitetstid















Nok en koselig sammenkomst med gojentene på haldens mest lovende og helskjønne cafe - Bryggerhuset. Her har vi tilbrakt mye skjønn kvalitetstid og vil helt klart fortsette med det. Ble til at vi satte oss oppe i dag og det er også et lite tegn på at høsten nå har kommet. Kakao, cappucino og andre varmedrikker hører med, men denne gangen var det baktpotet som fristet for mine smaksløker. Så godt, varmt og superdigg.

Når vi nærmet oss å ha vært der i nesten to timer, måtte jeg melde pass. Jeg var så sigen, skiftet mellom å være klam og fryse og slet med å holde øynene oppe. Mamma fikk hentet meg og jeg måtte legge meg på senga og ta igjen litt energi, lade opp batteriene.















Senere kommer Lasse en tur innom for litt kveldskos, greys og kjærestetid. Men først og eventuelt etter at han drar må jeg nok regne med å holde nesen i matte bøkene. Grunnet matteprøve i morgen etter lunsj, 3.økt. Ønsk meg lykke til da dere.

4 kommentarer:

Kristin sa...

Lykke til Nanna :-)

Nanna Charlotte sa...

Tusen takk, Kristin. Lykke til til deg også :)

andrea sa...

Det var så koselig <3

Nanna Charlotte sa...

<3 mhmm!