21 september 2011

Peace out.

Matte prøva gikk fint unna i dag, måtte jobbe litt ekstra med to, tre oppgaver, men etter å ha gjort meg helt ferdig med alt annet og grublet litt ekstra, er jeg ganske sikker på at jeg fikk det til. Lurer på om vi får den tilbake til fredag, så får vi se om jeg kan dra avgårde med et smil om munnen eller om jeg skal lime matteboka under armen?. Jajja, første prøva i 2.klasse er unnagjort.

---------------

Det er så behagelig å ha en dag i uka hvor du ikke skal gjøre noe særlig. Ingen planer er satt opp og dagen bare kan gå av seg selv. I mine øyne var det på tide nå og vil bli meget satt pris på. Har gjort litt små plikter, hjulpet pappa å ta noen bilder av sofaen og koset meg med en stor bunke uleste blader så langt. Har ikke satt av tid til litt små mysing og oppdatering fra bladene den siste tiden, så har fått spart opp en god del.

















Har ikke mye igjen av boka mi nå heller - Carries dagbok. Rundt 50 sider mener jeg å huske fra i går kveld, så skal lese ut den i dag å tenkte jeg, mysigt. Etter på har jeg en god del jenteopptak på tv'en også, som jeg kan bedra tiden min med. Ellers regner jeg med å få startet med pakkingen min smått i kveld, hvertfall få frem alt tøyet og eventuelt se om det er noe som trengs og vaskes eller strykes. Til slutt skal jeg få meg en god, deilig og lang dusj. Eller kanskje jeg skal fylle opp badekaret. hmmm.















Noen nye truser fra Gina tricot, så myke, behagelige og skjønne.

Dere får ha en fin onsdags kveld kjære lesere! Nå ser jeg at det er nesten rundt 120stk som er innom her, så det er bare å legge igjen en liten hilsen i kommentarfeltet, det setter jeg pris på vet dere. Hvis ikke tenker jeg å dra igang en spørsmålsrunde når jeg drar på ferie, så da er det bare å fyre løs med alle slags kategorier.

Ingen kommentarer: