22 september 2011

Fortumlet.

Merker jeg er litt sliten nå, etter åtte timer skole. Litt tendenser til forkjølelse, fryser og er klam om hverandre og nesen er mer tett enn den pleier. Værsåsnill og ikke gi meg influensa eller en kraftig forkjølelse nå! Please.

I morgen på denne tiden sitter jeg i bilen på vei inn til Landvetter og er sikkert i hundre, eller kanskje ikke. Jeg snakker om det, sier at det skal bli så deilig med en ferie nå og gleder meg som en unge, men jeg skjønner det virkelig ikke. Hæ, jeg, skal vi tilbringe to uker med sol og varme nå? Det er litt rart for jeg eller vi er jo ikke vant til å dra på denne tiden av året. Regner nok med at alt faller på plass og går opp for meg endten når vi skal styre med alt på flyplassen eller når vi har landet på flyplassen i Antalya og varmen bare slår i mot oss som en vegg.


















Strikkajakke B-young Skjerf Noanoa Skinnjakke Carlings Strømper Lindex Støvletter Bianco

I dag har det hvertfall hvert høst her i Halden, så det var deilig med en god strikkajakke, skjerf og skinnjakken utenpå. Er jo heldigvis ikke så kaldt ennå, at bobblejakken må frem, men kanskje jeg må gå fra bikini og shorts til bobblejakke og skjerf når jeg kommer hjem. Det tenker jeg ikke på helt det ennå, nå er det først og fremst pakkingen som står for tur. Skal slappe av litt nå, spise. Og deretter må jeg få kommet meg ut på Therma å få vasket ferdig og bli asur med siste rest av pakkingen senere. La jo frem alt sammen i går, så gjenstår bare å fin pusse og få med tilbehør, sko, dill dall osv. Har jo også litt tid i fritimen i morgen. For rekker ikke særlig annet enn å komme inn i huset og dra igjen i morgen. Vi snakkes senere dere.

2 kommentarer:

Boho Alex sa...

Så fin atter! :-) Håpe du ikke blir syk da..nå som du skal reise <3

Nanna Charlotte sa...

Tusen takk for det <3 :) er vel typisk det, men krysser alt jeg har for å ikke bli det!