22 september 2011

Pakking.

Da kan jeg så og si si meg ferdig med pakkingen. Det eneste som gjenstår er å legge ned noen skolebøker - blææ, opplegg siden jeg er borte under undervisningen - og toalett sakene, etter at jeg har brukt de under morgenstellet i morgen. Så er det bare å få alt klart, oppsatt ved døren, og klart til å settes inn i bilen. Skal hjem en liten tur i fri timen - halv ti til kvart på elve - og re opp, rydde rommet for avreise og finpusse det siste. Før det blir lunsjdate med mamma og oldemor, Olla. Koselig.
















Tror nok jeg har fått med meg litt for mye klær denne gangen, vet jeg hvertfall har med rundt 17,18 antrekk men da har jeg regnet med dagsantrekk også, om vi skal på en tur, båttur eller inn til en av byene. hmm, kanskje fortsatt litt mye klær med? jajja. jeg er jente og ønsker å ha et forskjellig antrekk hver kveld. Satser på at jeg kommer godt under 20kg, vil jo ha plass til litt shopping om det blir noe særlig.















Lesestoff har jeg sikkret meg nok av det også: LA candy av Lauren Conrad, Sommer i storbyen (etterfølgeren til Carries dagbok) av Candace Bushnell, Egogirl av Carolina Gynning og en eller annen gossip girl lignende bok. Tror jeg skal kose meg glugg ihjel på solsenga. Tiden vil nok spurte avgårde. Den lille dataen min blir også med, avlasting om kameraet blir fult av herlige bilder og kanskje skaper muligheten til å komme med et innlegg i ny og ne. Vi får se hvordan det blir.

Nå skal jeg finne puta, så skrives vi imorgen formiddag. Natii.

2 kommentarer:

Kristin sa...

du må prøve å blogge når du er vekk da :-) også legge ut noen bilder så vi kan misunne deg skikkelig ;p

Nanna Charlotte sa...

Skal prøve, om ikke en gang om dagen, så hvertfall en gang innimellom :) hihi, litt misunnelse er lov.