23 september 2011

Høst trend - Ponchoen.

En av høstens store trender nå er Ponchoen. Når det gjelder denne trenden, så hiver jeg meg på den og tester den ut. Skal nok ikke si at dere får se den på hvert eneste antrekk, men så langt har jeg funnet meg - fått i bursdagsgave - en jeg er blitt veldig fornøyd med.

















Poncho JC Maxiskjørt Gina Øredobber Veromoda Topp (kjole) H&M Wedges Dinsko

Dette blir nok et av de siste "varme" antrekkene på meg en stund, men det er like greit når jeg vet at jeg skal bytte de ut med sol og varme, lette plagg og bare bein. Forhåpentligvis får jeg litt farge på kroppen å, så jeg kan ikke annet enn å smile fra øre til øre. Selvom alt fortsatt er litt i uvisheten, jeg har ikke helt skjønt det enda at jeg rett etter skolen er på vei til et sted annet sted. Må jo regne med å få to uker med en helt annen hverdag, men her er det ingen som klager.

Nå må jeg få pakket ned toalettsakene og få redd opp før vi skal møte Oldemor på cafe, Heidåå så lenge!

2 kommentarer:

Marte Teien sa...

Utrolig fine bilder Nanna! Vakker jente og herlig klesstil:-)

Nanna Charlotte sa...

Ntåå, du er så god! iluu Marte <3