23 september 2011

Tyrkia neste.

















Nå gjenstår det bare litt over en økt igjen, før alt vil gå fort unna i svingene. Fikk kjøpt meg en stor, søt mappe istad under lunsjen fra Princess som rommer alt av store flasker som solkrem, shampo & balsam, hårspray, bodylotion og diverse andre jenteprodukter. Fint. Har hittil klart å få 3kg overvekt, men får prøve å endre litt, om ikke får Lasse få noen ekstra kg. Hva har man gutter til?.

Ellers tenkte jeg det var på tide med en spørsmålsrunde siden jeg har litt over hundre lesere nå, kanskje noen nye. Derfor drar vi i gang en spørsmålsrunde nå mens jeg drar avgårde på tur. Fyr løs i kommentarfeltet! Svarer på spørsmålene når jeg er hjemme på norsk jord, så får vi se om det blir videoblogg eller svar i form av et tekstinnlegg.

Ha en fin helg, uke og høstferie alle sammen, vi hørs når jeg er ankommet varmen.

5 kommentarer:

Marte sa...

Ååååh, heldiggris! Kos deg masse, bli brun og hils varmen.. Kommer snart etter deg vettu! Stoor klem fra Marte <3

Nanna Charlotte sa...

Det skal jeg, kors på halsen! :) herlig, må kose deg masse du også og hilse Susanne. Klemmer tilbake <3

andrea sa...

Det er du som er den beste, Nanna <3 Kos deg masse på tur! Sees om 3 uker ;)

Boho Alex sa...

Kos deg masse snuppa! Bli brun og fin og les masse. Også bli litt brun for meg også da, hehe. Stor klem <3

Nanna Charlotte sa...

Herlig du frøkna mi <3 Skal klare og kose meg - gjør det jo allerede - dette er etterlengtet vet dere! :) Klart jeg skal få noen stråler for dere også <3