26 september 2011

Vandring i varmen.

I dag ble det et lite avbrekk fra stranden. Vet ikke hvor lurt det var når det viste seg å bli den varmeste dagen hittil, eller kanskje like greit for å ikke få sol opp under haken og bli altfor brent. Hvertfall så ble det en gå, titte, utforske tur på oss i dag. Gikk inn til side sentrum og bortover mot ruiner og øst siden. Så klart ble det litt småstopp på veien med blandt annet inntak av granateple juice, les: ny presset, kjempe sunt og tjaa, surt. Men det gikk ned. Ble også et stopp på øststranden med nedkjøling i havet, det trengtes etter en stund på land.

























Har også spist en helt fantastisk god kirskebær is i dag, italiensk og greier. Smakte godt. Nå sitter jeg på terassen og ser utover, men jeg oppdaterer meg på diverse blogger og skal ganske snart komme meg i dusjen. I kveld venter en italiensk restaurant på åtte matglade nordmenn, så blir vel no god pastarett for min del. Alt bra hjemme? Alt er bra med meg, jeg stor koser meg! Har ikke blitt så veldig brun ennå, men begynner å få en merkbar skille. Vi hørs dere!

2 kommentarer:

tante Turid sa...

Hej Nanna och alle dere andre.
Jag förstår att ni har det fint där borte, men nu har vi faktiskt riktig sommarvärme här uppe också (så länge det varar).
Du får hilse alle sammen och ha det riktigt bra och ta det försiktig med solningen!
Kramar från tante Turid

Nanna Charlotte sa...

Så deilig! Nyt det mens dere kan, det gjør jeg så godt det går!

Hilser tilbake fra alle :)