28 oktober 2011

Fredag.

Det er endelig fredag og helg igjen. Jeg kan smile litt og være fornøyd med meg selv siden markedsføringsprøven endte i en 6/5 karakter, men fortsatt litt kjipt å ha et halvt poeng fra 6'ern. Uansett det er bare småbagateller og jeg ser heller positivt på det og er glad for at jeg nådde målet mitt om å få 5 og oppover i markedsføringen - foreløbig ligger jeg jo der jeg vil, får bare jobbe for å holde den der jeg vil og ende opp med den karakteren i vitnemålet til jul.


















Jakke - H&M trend, Strikkajakke - B-young, Skjerf - Noanoa

Ellers blir det deilig å bare slappe av med kinamat og senere i sofaen med de vanlige fredagsprogrammene som venter: idol og senkveld. Kunne gjerne ønske at jeg smilte litt mer fortiden, men det kommer nok etterhvert. Det kan jo bare gå oppover, sant?. I morgen er det tid for jobbing igjen, men ikke særlig lenge da det bare er for fem timer, men deretter blir lørdagskvelden booket med barnepass. Kos dere alle sammen med helgen! Så hørs vi.

3 kommentarer:

Marte Teien sa...

Vakre Nanna, du har jo alltid et smil på lur! Syns du bare er blid jeg:-)God helg. ILU <3

Boho Alex sa...

Så fin du er! Alltid like freessh <3 Håper alt er bra med deg! Så må vi sees snart :-) Klem

Nanna Charlotte sa...

Tusen takk jenter, innmari hyggelig å høre :)) <3 jaa, på tide å få til noe nå! Må høre om alt fra London også! Glad i dere begge to <3