26 oktober 2011

Dagens tilstand.

Har følt meg stort sett nede i dag, så min tilstand har vært så godt som lik null. Følt meg ukomfortabel, sett fæl ut og rett og slett bare hatt lyst til å bli værende i senga når alarmen ringte i dag tidlig. Eneste motivasjonen jeg hadde til å komme meg opp og dra på skolen har vært å ikke få mer fravær. Heldigvis er onsdagen en kort skoledag.

Så dagen har vært kjip! Helt til jeg kom hjem, fikk sett en episode med gossip, en med vampire og dette vidunderet av en bedre halvdel dukket opp for å holde meg med selskap.















// privat

Ingenting er bedre enn å ha en som han på dager som dette: da alt bare er feil (!!!) men han fortsatt vil være sammen med deg og ha deg i armkroken sin. Gotta love it! Løv u.

Har sett Hangover II i kveld, ikke noe å anbefale, men en helt grei film å bli underholdt av på en mørk og trist regnværsdag som denne. Nå venter dusjen på meg og i morgen er det OD-dag, dvs jobbing på Lykke. Stort smil, gleder meg!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Dere er vidunderlige! Heldige begge to :)

Nanna Charlotte sa...

Betyr mye, varmer godt :D takk!