27 oktober 2011

Lykke.
















Så fort jeg var kommet innenfor døren hos Lykke i dag, kom jeg fort i gang med å gå over alle klærne og diverse pyntesaker. Jeg fikk oppgaven i å sjekke om prisen manglet og i såfall sørge for at de ble priset de også. Til Solfrids store fortvilelse var det en del, men det holdt meg bare i gang og fikk tiden til å fly avgårde. Vips var det tid for en matbit og den ble tatt sammen med Mimmi på Bryggerhuset. Kjempe koos! Trives så utrolig godt i Lykke, sammen med Solfrid og de andre jentene når det er de som har ansvaret. Har hatt en super OD-dag og det har bare vært deilig å være litt borte fra skolebenken.

Kjenner det litt i beina, men skal ta det litt medro før jeg skal ned til knærtene av noen søskenbarn og være barnevakt noen timer for de i kveld. Blir vel greit det å. Så hørs vi!

4 kommentarer:

Mathea sa...

Fine bilder! Du smelter jo helt inn i den butikken jo :) Kan du ikke skrive et innlegg over tips til gaver til jul og en liste på hva du selv ønsker deg? Hadde blitt bra!

Nanna Charlotte sa...

tusen takk for det :) Jo, det kan jeg såklart! Har det i tankene, men venter litt til vi kommer inn i november og er hakket nærmere julen :) Du får følge med i spenning!

Pernille sa...

Jeg vil ha!

Nanna Charlotte sa...

mhmm :)