19 oktober 2011

Mysigt.

Ettermiddagene flyr avgårde. Det er ingen direkte planer som opptar dagene mine fortiden og det er vel egentlig like greit nå som det frister mest å krype inn under pleddet og bli der. Timene har blitt tilbrakt sammen med kjærestens herlige nærvær, vi så film: LoveWeddingMarrige, søt romantisk komedie og bare tok det medro. Vidra har jeg fått unna helgens manglende vaskejobb på Therma. Så litt fornuftig har jeg fått til denne onsdagen også.












Nå har det smakt med varm kakao og litt blogglesing. Mangler bare en god bok. Har lyst å finne meg en spennende og god bok, for merker at det er fraværende og jeg har godt med tid nå som mørket kommer så tidlig og jeg verken trener eller har noe annet å ta for meg.

















Herlige fargenyanser og litt gamle bilder som inspirerer meg veldig! Vidunderlig koselige atmosfæren på cafeen og ved togstasjonen. Lyst å ta tog i mørket snart igjen jeg. Osloturer står allerede på agendaen. Wii.













Deilig strikk og skjønne bilder. Noe ala dette kunne jeg gjerne bært om og om igjen i høst med tykke strømper og tykke raggsokker til. Liker det.

Håper dere har noen fine dager med masse høstkos fortiden!

Ingen kommentarer: