24 januar 2012

Mattedate.

Treningsfri og jobbing med matteoppgaver til prøven i morgen pryder denne tirsdagen. Kroppen får en fin måte å restituere seg på samtidig som jeg setter mattejobbing i fokus med noen kontrolloppgaver til kapittelet. Nå merker jeg at motivasjonen til å lese og gjøre det bra på prøver har kommet og gir litt lyd fra seg igjen. Kanskje det har noe med å gjøre at jeg fikk tilbake gymteori-prøven i dag og fikk se min første sekser for termin2. Eller fordi alle karakterene kom ut i dag, hvor kommentarene til noen av de var "sterk" eller "bør jobbe mot en 6", slik at jeg ser en mulighet til å jobbe enda litt mer og oppnå en høyere karakter.












Nå venter middag før jeg snart drar til Pernille for mattejobbingen og jentekos. Regner med at det vil bli en finfin tirsdagskveld med henne.

Ingen kommentarer: