25 mars 2012

Lillehammer.

På lørdag dro vi en tur inn til Lillehammer sentrum hvor vi fikk tittet litt i butikker og kost oss på café. Været var fint, men sola lå litt bak skyene så ingen grunn til dårlig samvittighet der. Ble ikke så mye shopping på meg til og begynne med, men inn i siste butikken - lunula og jeg var solgt. Den fine maxikjolen som var helt perfekt til konfirmasjonen jeg skal i, i slutten av mai. Så da var det gjort og kontoen ble litt varmere enn beregnet.














Genser Object, Lykke Kjole Nastygal Hals MQ og Glitter

Endte tilslutt opp med en søt topp, treningsshorts fra Moods of Norway og maxikjole. Har allerede flere antrekk med toppen i tankene, kjolen har sine anledninger klare og jeg gleder meg til å sprite opp spenst og gymtimene med litt mønster og farger på underdelen også, ikke bare overdelene. Så alt i alt er jeg blitt veldig fornøyd med tingene jeg har anskaffet meg.

Ingen kommentarer: