26 mars 2012

Treningsuke.

Denne uken tenkte jeg at skulle få bli en skikkelig harduke på treningsfronten. Da snakker vi en til to økter hver dag, hvor jeg såklart skal variere hvilken muskelgruppe(r) som blir satt vekt på. Eller, hahha, tror nok det vil bli mye på beina og kondisjonen genrellt fordi de fleste av timene jeg vil booke meg inn på er spinningstimer. Slik som den faste i dag - var godt å komme tilbake igjen, for nå er det to uker siden sist jeg trenet. Sykdom og fjellet er en negativ og positiv grunn til oppholdet mitt, så nå er det påtide å slå på stortromma igjen.

Treningsmotivasjonen er faktisk tilstedeværende, små mål i seg selv under øktene er mye av drivkraften min. Men jeg skal ikke la utebli at jeg får litt ekstra motivasjon og ønsket om å oppnå litt forskjellig blir sterkere når en slik sak som denne dumper ned i postkassen:





















Gleder meg veldig til å ta den i bruk, men blir nok ikke før om en måned eller to, kanskje mer når jeg tenker meg om. Tidligere? isåfall godt i le på verandaen. Tror nok stortsett at bikiniene jeg vil kjøpe meg fremmover kommer til å være rett-over-bikinier; rett og slett for å slippe skillet oppover langs bryst, skuldre og hals. Derfor ser jeg ikke for meg at jeg kommer til å bruke så mange av de gode gamle formene lengre, hvertfall ikke de første dagene, uken hvor jeg vil prøve å få frem en skille. Hvilke typer bikiniformer foretrekker dere? Og tips til treningsmotivasjon dersom den skulle ta slutt? Fyr løs.

Ingen kommentarer: