23 februar 2013

GRR.



 


Genser - Gina // Shorts - Just female // Espadrillos - Aldo // Armebånd - Bibi (Lykke) // Ring - Arts & Craft // Øredobber - Snö
 
Dette var antrekk nummer to i ferien, hvor jeg klarte å overtale kjæresten til å knipse i vei nok en gang. Tenk at han syns det er mer flaut enn meg?! Jajja, bare glad jeg slapp å gå frem og tilbake til selvutløseren hele tiden jeg.
 
Shortsen er en favoritt, stoffet og fargen og alt, også merket. Likevel bruker jeg den ikke så ofte da stoffet krøller seg veldig fort. Hvor morsomt er det etter at man har brukt en evighet på å stryke den. Neida, men løsningen har blitt at jeg bruker den når jeg vet at jeg skal steder jeg sitter rett eller ikke sitter så mye og står mest. Ikke om det er sofa-fest for å si det slik. Jeg gleder meg til å bruke den igjen, her hjemme når den tiden (og varmen) kommer. For et mer behagelig og komfortabelt plagg skal man lete lenge etter. Genseren er ny og ble innviet på turen, denne dagen. Et litt annerledes mønster enn hva jeg pleier å bruke, men jeg liker den avslappede, men likevel litt stilige varianten.

2 kommentarer:

Boho Alex sa...

Får en fin frøken! Elsker antrekket. Litt uvant å se deg i leopard da, men det kledde du veldig godt, anyways! :-)) Har du hatt det fint eller? Ser veldig bra ut ihvertfall!

sv.Føler meg litt heldig nå, hihi. Reiser på tirsdag og kommer hjem tidlig på torsdag:) Gleder meg veldig! Håper jeg får noe nornuft ut av turen! Hadde vært så deilig å få klarhet i ting snart <3

Nanna Charlotte sa...

Tusen takk kjære deg <3 Ja, vet det, litt uvant, men likte det godt etter hvert. Takk for det. Har hatt det supert! Har vært skjønt å bare være, ikke gjøre noen ting, bare slappe av og kose seg. Slippe å tenke og ordne så mye. Hihi.

SV: Ja, herregud, du får være forsiktig! Reiser du alene? Skulle gjerne bare kastet meg rundt og blitt med deg! Krysser fingrene for deg, at du finner ut av ting, men uansett kommer du jo til å få besøkt en vakker by, så blir jo noe bra uansett! Kos deg masse, litt for meg også, så må vi få til noe snart når du kommer hjem <3