20 mars 2013

Hyttebesøk på Sjusjøen.



Hytta på Sjusjøen ble besøkt i år også; vi har hatt en super familietur og noen fine dager sammen. Det ble gode frokoster, skjønne og deilige skiturer, masse brettspill og familietid på kveldene, enda mer god mat til lunsj og middag, kveldskos og en bytur inn til Lillehammer sentrum.

Dagene der oppe fløy avgårde i full fart, like fort som de gjør her, om ikke enda raskere. Vi dro opp på onsdag ettermiddag, etter at jeg hadde vært konfransier på ØM i Rakkestad, og var til søndag, så vil jo si at vi fikk noen dager. Likevel vet jeg nesten ikke hvor de ble av. Men som ordtaket sier, tiden går fort når man har det bra og koser seg! Kamera glemte jeg hjemme, så Iphonen måtte gjøre jobben.

Jenta dere ser på bildene smiler med tennene for engangs skyld i bilen på vei opp - gleder seg så innmari til noen avslappende dager på fjellet. Videre er hun strålende fornøyd med nye glitterski og skibukse på tur. Været er knall og løypene supre. Funker som bare det! Mens nye snowboardbriller får ligge litt på vent.

















Lørdagen ble preget av en tur til Lillehammer sentrum og der er det så utrolig fint og koselig! Små gater med flere butikker som frister med sitt og stemningen er finfin. Fornuftig som jeg var lot jeg være å kjøpe meg et totusen-kroners-plagg som jeg gjorde i fjor, denne gangen. Farlig nærme var jeg, for med så mye fint og spesielt det er i butikkene her oppe, er det vanskelig å la være. Likevel fikk det holde med et par plagg fra Cubus og Bikbok. Lommeboken smilte litt lurt. Men dere skal få se en utrolig fin sak jeg fikk av mamma og pappa, jeg ble betatt med engang, og opp til påske skal den.

Ingen kommentarer: