21 mars 2013

Vesker i nytt lokale.

Nå har mange av butikkene på Tista senteret åpnet på nytt, i nye lokaler og fått seg en fast og god plass. Derfor vil det nå være slutt på bytting av lokaler fremover. Det eneste som gjenstår er at de tomme lokalene skal fylles; de fleste butikkene er klare og flytter inn i løpet av en måneds tid, mens et få tall av lokalene gjenstår å fylles. Kanskje det kommer noen spennende og overraskende butikker her i lille Halden. Vi får se, datoen hvor det så og si skal være helt klart og det er duket for offisell åpning er 24.april!
 
Selv er jeg strålende fornøyd med hvor butikken vår har havnet. Bagorama ligger midt i smørøyet mellom de to nye handlegatene, så tror dette vil bli veldig bra! Denne uken har jeg jobbet mandag, tirsdag og torsdag, så det har blitt de første dagene for meg i nytt lokale, siden fjellturen falt likt som åpningen forrige uke. Det er fint, men annerledes.Vårsakene har kommet for fult og det er vanskelig å ikke finne noe som frister. Tiden går fort når man vurderer, titter og planlegger ønskelistefunn selv.  Jeg skal ærlig innrømme at vesker er noe man (jeg) ikke trenger, det er ingen nødvendighet, men likevel er det mye som frister.
 
 
 



Legger også ut oppdateringer på Instagram innimellom, så følg meg gjerne der; @nannach
 
 
Ellers tok jeg en rundtur rundt på senteret før jobb på tirsdag og må si jeg syns det blir veldig bra alt sammen. Bakeriet "Butterfly" overrasket veldig og jeg fikk lyst på alt som lå i disken.  Kan anbefale foccacia med spekeskinke og pesto på det sterkeste, så fersk og vidunderlig god! De fleste butikkene syns jeg har fått en bra forbedring og opplegget med handlegater på to sider syns jeg har funket veldig bra, gleder meg til å se alt ferdig. Må jo også nevne at jeg hadde veldig høye forventninger til H&M. De innfriet litt sånn både og. Jeg fant meg to plagg jeg likte, men sånn helhetlig inntrykk av butikken er at den er stor, lys og fin, men har litt lite klær. Det var en god del fra L.O.G.G serien, men syns det var litt kjedelig. Satser på at det blir bedre etterhvert som tiden går og nye kolleksjoner kommer i butikk! Har om ikke enda større forventninger til Bikbok, så får vi se hvordan den blir, når den kommer om en månedstid. Forandringen har hvertfall blitt fin og jeg syns det er helt greit å ha litt lyst til å dra på Tista senteret igjen, for det har vært lenge siden sist, forutenom jobb på Bagorama og Kid Interiør i ny og ne.

Ingen kommentarer: