11 mars 2013

Vårrengjøring.

Etter lunsjen på søndag var jeg hjemme i fin tid og bestemte meg for å ta i et godt tak. På rommet mitt. Her snakker vi en skikkelig vårrengjøring (!!!) + ommøblering av de fleste møblene på rommet. Få ting, sa du? Nei, overraskende mange saker jeg har fått plass til må jeg si. Noe jeg merket fort når jeg hadde kommet i gang. Nå skinner iallefall alle kriker og kroker. Støvtørking får jeg gjort igjen om to ukers tid når påskepynten skal inta rommet mitt. Gleder meg! Allerede rukket og hamstre inn litt nytt for året.
 



Vet ikke om jeg har blitt helt fornøyd med forandringen helt enda. Føler at jeg må bruke litt mer tid på å tenke ut noen smarte, nye og kreative løsninger før jeg kan gi meg. Ellers har jeg gjennomført en super vårrengjøring da, så samvittigheten er god enn så lenge! Viser dere bilder når jeg har blitt helt fornøyd med møbleringen, så satser på at vi kan få til et innlegg til påske, med pynten og alt. I mens kan dere se noen småsaker fra resultatet enn så lenge.
 

Ingen kommentarer: