16 juli 2013

Madrasstesting.

Til tross for bølgene fikk jeg prøvd meg en times tid på bademadrassen i dag. Det funket veldig bra å ligge å holde i tauet, hvor de festet båtene, scooterene og badelekene sine. Men etter en times tid begynte det å bli mer slitsomt enn behagelig når bølgene kom alle veier.
 

Ser ikke ut som det er så ille på disse bildene her. Angrer på at jeg ikke tok bilder av dem når det sto på som værst. Er første gang jeg har opplevd en badestrand som setter opp flagg etter hvor ille bølgene er og om man da får lov til å bade eller ikke. De siste dagene har det gått fra grønt til gult flagg som sier at det er lov, men kan være farlig. Så vær obs og pass på. Ser dessverre ut som at jeg ikke får stått på vannski denne gangen, om ikke det blir bedre iløpet av de siste par dagene.
 


Lunsjen har så og si blitt spist på den samme lunsj-restauranten alle dagene her nede. Iallfall alle de vi har vært på stranden. Den ligger noen meter opp fra stranden, på andre siden veien. Menyen er helt greit bra. De har en del forskjellig hvor mye er greske retter, men de har også typisk turistmat. Servitørene er hyggelige og mange av dem har brukt en god del ord på å lære seg norsk, slik at de fleste skjønner og snakker veldig bra. Litt deilig er det også å ha muligheten til et godt nettverk samtidig som man tar en pause fra solen. Ventetiden på maten blir hvertfall ikke lang. 

Ingen kommentarer: