18 juli 2013

Stell.

Ikke ble det stranden i dag heller, slik at pakkingen har det blitt god tid til. Har tidligere i dag fått unna det meste, så gjenstår bare å få gjort ferdig alt og lagt ned i det siste i morgen tidlig. Veldig rart å ikke være på stranden den siste dagen, så man får en ordentlig avsluttning på strandferien. Føler på en måte at man blir snytt litt, men skal virkelig ikke klage. Kunne vært mye værre og vi har tross alt hatt ti, elve, tolv dager på stranden så det har vært veldig mye avslapping og sol. Er jo ganske greit å surre litt rundt også.
 
 
T-shorte fra Gina Tricot - Olashorts fra Monki - Espadrillos fra Indiska
 
I dag etter frokosten og litt pakking, la pappa seg ved polen, mens mamma og jeg gikk en tur og gjorde helt ferdig shoppingen (fortsatt noen gaver igjen, men litt til oss selv å) og tittingen før vi skulle bli fine; jeg på fingre og føtter og mamma på håret. Er altfor mange fine butikker her nede og faktisk overraskende mye som frister. Nå har jeg kjøpt mer enn tenkt, men jeg er veldig fornøyd med alt sammen. Brukte også nesten to uker på å bestemme meg over en kjole fra Bloom, og nå ligger den i papirvesen ved siden av meg. Ganske så fornøyd jente!
 

Bildene over er fra et annet hotell som lå veldig greit til i byen - langt fra stranden - og var sjarmerende og koselig på utsiden, men som sikker må ha blitt veldig varmt og innestengt i denne varmen. Vi er veldig glad vi valgte å bo på Kyma Beach helt nede ved stranden istedenfor.
 

 
Pedikyr og manikyr har blitt en vane for meg å gjøre når jeg er på ferie og i utlandet. Prisen er jo en helt annen, men så syns jeg det er så mye mer stas når man har blitt fin og brun. Fransk ped-og manikyr ser så veldig rent og pent ut når man er brun og så passer det jo til alt annet. Gjør som regel det en av de første dagene av ferien og den siste for at det både skal være fint her nede og for at det skal være fint til jeg kommer hjem. Denne gangen er det litt uvant, for hun gjorde negler mine kortere enn vanlig, hun filte de ganske mye ned, men da blir de sterke og fine når de vokser ut. Veldig fornøyd med resultatert hvertfall. Anbefaler alle å koste på seg det når man er på ferie, er jo så deilig å bli stelt med også.

Ingen kommentarer: