05 september 2015

Åpning av Ta Tak I!


Ta Tak I er nå et faktum, butikken åpnet strålende fin klokken 09.00 i dag tidlig og det har vært pågang fra nyskjerrige kunder hele dagen. Så gøy og stas! Lena og Mari har virkelig stått på de siste to ukene for å klare å dra dette i land. Og det har vært stor stas fra min side og kunne bidra med mitt når jeg har hatt mulighet den siste tiden. Mange mennesker har vi vært som har holdt på med mye forskjellig til en hver tid for det er mye som skal falle på plass og klaffe for å kunne åpne dørene i dag til en lekker og fantastisk fin butikk! 


Masse lykke til videre til disse flotte to damene, dette kan ikke bli annet enn kanon! Spesielt ikke etter åpningen idag og med tanke på hvor godt kundene har tatt imot konseptet og denne nye satsningen! Flere tilbud har det vært å finne i butikken og overraskelsene vil ikke slutte helt enda, så utrolig mye spennende og fint som er i vente. Selv gleder jeg meg til å få presset inn et par hjelpe-til-vakter i løpet av høsten for dette er en fryd å både titte og se som kunde og få jobbe i slike omgivelser. Her kommer et godt bildedryss fra den flotte butikken. 

























 Her er Mari og Beate - en av de ansatte som jobber i butikken - veldig fornøyde med dagens gode imottagelse fra alle kundene som tok turen innom for å titte, se og sikre seg flere av de gode tilbudene og fine varene. 


Ha en riktig god lørdagskveld videre! Selv skal jeg kose meg hos Oldemoren min og sove over til imorgen. Hun har bursdag og vi skal kose oss masse. Nå venter gyros og Skal vi danse! 

Love Nanna

Ingen kommentarer: