14 desember 2015

Jule nostalgi - Del 1







 








 

Her er et knippe bilder fra leiligheten som viser store deler av julepynten min. Mye har jeg samlet opp og har allerede rukket å bli en del år, mens annet kjøpte jeg nytt i fjor eller i år i Oslo og har fint lagt til. Stikkordene for meg er dyp rød/ burgunder, grønt og brunt som gjerne kan være litt eldre seende ut julepynt som slik i stuevinduet bak sofaen. Jeg faller for julepynt med mye sjarm, samme om det er en nisse eller jultre, men gjerne noe som tilfører resten av samlingen min noe nytt. Og det er ikke til å komme bort fra at jeg er superglad i juletrær i alle former og fasonger. En god del farger også, men litt skeptisk på valgene er jeg. I kjøkkenvinduet har jeg samlet opp en del av pynten jeg har i gråtoner og sølv. Det skal bli så stas å pynte etter settinger og de ulike rommene forhåpentligvis kanskje til og med allerede neste år, men enn så lenge storkoser jeg meg med min nostalgiske julepynt og julefeiring i den lille, koselige leiligheten. Ukens siste prosjekt blir å finne noe som løfter julekrubben et par hakk fra å være fin til å bli enda mer magisk der den står på tv-benken. 

Ha en herlig start på uken, ganske snart blir jeg plukket opp av pappa for julelunsj på Losby Gods, som jeg gleder meg! 


Ingen kommentarer: