14 desember 2015

Julelunsj på Losby Gods.








Bildene over får snakke for seg selv, det ble en meget god julelunsj sammen med pappa på et annet sted enn vanlig. Herlig beliggenhet ute på landet, mellom Oslo sentrum og Gardermoen. Besøket bidro til enda litt mer julestemning med snødekke og pyntingen i de ellers hjemmekoselige lokalene. Over ser dere bildene av forretten min og avsluttningen med karamellpudding til dessert. Hovedretten på dagens lunsj, ble jaggu meg mer varm mat og pinnekjøtt, kålrabistappe og medisterkaker i dag igjen. Det fristet for mye og ble spist opp før tanken på å ta bilde av den tallerkenen også streifet. Det var en av de bedre buffetene jeg har sett og til lunsj med dette nivået må jeg si det er helt greit å få velge å vrake litt, selv om jeg egentlig foretrekker å velge en rett fra en meny. Vi koste oss sammen med mange andre i fulle lokaler i et par timer før vi reise tilbake i leiligheten for å jobbe med salgskanaler sammen. Pappa jobber med logistikk og it-systemer som forenkler og bidrar til gode løsninger innen foryningskjedestrategier og det er to av hovedpunktene jeg bør kunne mye om til onsdagens siste eksamen. Så nå skal jeg følge med og ta til meg så mange tips og så mye lærdom fra praksis som jeg klarer for å tillegge meg alternative eksempler til teorisvarene. 

Håper dere har hatt og vil ha en strålende start på siste hele uken før julften. Nå nærmer deg seg, og mange er sikkert i fullsving med forberedelser av alle slag. Prøv å kos dere mellom slagene!

Ingen kommentarer: