15 desember 2015

Spørsmålsrunde - fyr løs.

Denne tirsdagen blir siste innspurt ut dagen når det kommer til eksamensforberedelser, så nå må jeg sette inn alt jeg har å gjøre meg ferdig med salgskanaler også. I morgen på denne tiden kan jeg juble over juleferie og jeg gleder meg helt sinnsykt! Det skal bli så deilig og kun gjøre det jeg har lyst til. Gå på jobben og kose meg, samtidig som jeg virkelig nyter siste uken med førjulstid før julaften neste torsdag. Og skal kose meg med siste julegaveinnkjøp og planlegging. Det skal virkelig bli skjønt! 

    

Tenkte det var greit å kjøre igang en spørsmålsrunde her i dag, siden jeg bør holde meg helt unna alt av blogg og sosiale medier resten av dagen og kvelden. Samtidig som jeg nylig tok opp bloggingen igjen og det har vært to år med flere forandringer siden siste innlegg tilbake i august 2013. Fyr løs og spør meg om hva det måtte være, og gjerne i flere ulike kategorier og sjangere. Krysser fingrene for saklige spørsmål selv om det kan være enkle og mer utdypende. Nå er det velidg lenge siden sist, så regner med det blir morsomt for meg å svare på dem også.  Lar det gå til imorgen ettermiddag, når jeg er hjemme igjen fra byen etter eksamen og litt feiring. Så får vi se hvordan jeg svarer på spørsmålene. Kommer nok litt ann på hva og eventuelt hvor mange det blir, men regner med å få det til i løpet av uken. 

Ha en fin tirsdag alle sammen!

SLUTT!!

2 kommentarer:

Marie sa...

Hvor ser du at du selv er om 1, 3, 5 og 10år? :) Spennende å høre om planene dine!

Trine sa...

Hvorfor begynte du å blogge igjen etter to år uten? Syns det er bra, men noen spesielle grunner?