10 desember 2015

Mitt første maleri.

Det ble mer enn bare litt julepyntstæsj og nødvendighetsvarer på meg i stad. Se - mitt første maleri! Fra en kjempe hyggelig eldre mann i Karl Johan som virkelig levde for malestrøkene sine. Falt helt for fargene med engang jeg så det og når prisen ble litt redusert siden jeg var student sto det ikke på det. Veldig gøy å få tak i et som ingen andre har helt likt og jeg vet allerede hvordan det skal bli stylet i en fremtidig - før sommeren forhåpentligvis - gang. Sammen med andre litt tøffere og finere bilder tror jeg dette vil gi en finfin stemning i gangen. Må jo også si at drømmen om å reise til New York en gang i fremtiden ikke blir noe mindre av å se på dette maleriet. 


Det ser litt mer rosa ut enn hva det er i virkeligheten. En fin blanding mellom rosé, rosa, fersken og nud/ beige. Sammen med gråtoner i alle varianter. Tror dette skal bli stårlende fint etterhvert, men slik det er nå, må det forbli pent rullet sammen litt til. 



Hva syns dere om maleriet? Har dere selv kjøpt noen form for malerier selv enda eller foretrekker dere bilder i forskjellige varianter. Julepyntingen går fint, så viser dere litt bilder i morgen formiddag før jobb når lyset er bedre og tingene kommer til sin rett. Riktig god helg til alle som har fri, skal jobbe eller har andre planer for helgen. 

Ingen kommentarer: