11 januar 2016

Happy new year!






















Slutten av 2015 og begynnelsen på et helt nytt år ble feiret ganske rolig i Halden. Vi var så heldige å komme til ferdig dekket bord hos mormor og morfar - Mimmi og Nenne, etter jobb og stenging i Oslo på meg. De serverte den beste anden jeg har spist på lenge og maten bare smeltet på tungen, bokstavlig talt. Jeg forsynte meg derfor tre ganger og nøt en del glass rosé vin til. Har funnet meg en ny og sikker favoritt. Timene fløy avgårde som vanlig i godt lag, og enda raskere siden vi dro igang flere forskjellige brettspill. Vi rakk å avslutte det ene rett før midnatt og fikk på oss akkurat i tide for rakkettshow. Det å se alt fra sentrum gjorde opplevelsen litt lenger, når det smalt, gnistret og lyste i alle kanter. Selv var jeg mer enn fornøyd med en bunke stjernefrusere og hyggelig selskap. Heldige meg fikk jeg enda et nyttårskyss fra den kjekke kjæresten min og innviet starten på det nye året sammen med han. Vi avsluttet hele kvelden alle sammen med noen siste runder med brettspill og vips var klokken kvart over to. Mette, belåtne og glade vandret vi hjem med drømmer, ønsker, håp og forventninger til et nytt storslagent år! Håper dere alle hadde den feiringen dere ønsket og fikk en kanonstart på 2016. 

Nå er første uken unnavgjort og kriblingene i magen er til stede for min del. Jeg har store og små planer, korte og lange og jeg skifter stadig mellom å ville gjøre alt samtidig og få kommet i gang med alle mulige påfunn, samtidig som jeg ønsker å dra tiden ut og virkelig få nytt nuet! 

Ingen kommentarer: