05 februar 2016

Awesome friday.

Bruker tiden min frem til toget med å finpusse på private dokumenter. Det er virkelig skjønt å føle på det å få ting unnavgjort. Som du virkelig har lyst til å gjennomføre, men man trenger litt avsatt tid for å begynne og få det ferdig gjort med iver og lyst - det har jeg fått og hatt i dag - det er så kjekt! 

Nå skal jeg skrive ferdig litt notater fra tidligere timer, mens jeg venter på Lasse og vi skal ta tre toget hjem for helgen til Halden. Der venter bursdag for tre personer på hans side ikveld, fri og Tista Awards imorgen og søndagsmiddag med min familie. Blir veldig hyggelig å starter denne månedens første helg meget bra! Vet ikke når neste gang en tur hjem blir mulig, for som nevnt tidligere er resten av februar fullbooket. 


Fikk gjort en god del på hjemmeeksamen med gruppen i går ettermiddag og har nå en god plan frem mot veiledningstime med læreren til torsdag. Mye av tankene, teorien og ideene for oppgaven har kommet ned på papiret og jeg kan smile for en frihelg! Ryddet leiligheten godt i går kveld også, på en litt annen måte enn vanlig, for på søndag tror jeg det følger med oss et nytt spisebord hjem til leiligheten. Skal bestemme meg helt og se på spisebord og stoler imorgen igjen, så det gleder jeg meg veldig til! 

Ha en herlig start på helgen dere, så skal dere få se flere finantrekk, detaljer og diverse planer som denne helgen skal fylles med senere. Jeg gleder meg veldig og håper dere har en helg etter egen smak selv, enten det er med masse festligheter eller rolig kosestund hjemme. 

Ingen kommentarer: