09 februar 2016

Tista Awards night.

Helgen raste avgårde og jeg hadde det så skøy! Full booket med planer sammen med venner, familie og kjæreste. Akkurat slik en frihelg hjemme skal være. 


En frilørdag var veldig etterlengtet og jeg fikk kickstartet den på absolutt beste måten med spinningstime sammen med Karoline. Etter en god dusj og frokost dro jeg bortom Møbbelringen. Fikk bestilt og sikret meg to nye spisestoler. Store, brede og gode spisestoler med høy rygg i mørkegrått stoff. Nå skal det bli en fryd å skrive notater, lese skole, sitte lenge til alle måltider og bare nyte når de kommer i hus i slutten av måneden. Samtidig som de tar seg rimelig godt ut for øyet. Begynner med to stykk på grunn av plassen også får vi se om vi like dem så godt som jeg tror og håper. Flytter alle pinnestolene ned i kjelleren så lenge, så blir det mye bedre plass når vi bare er to stykk til vanlig, og får heller bære opp og fylle på når anledningene melder seg. 

Spisebord ble det også, fra Møblia og det får jeg inn allerede på torsdag, så gleder meg veldig! Det var på tide med et slettere bord så middagene og skolearbeidet blir hakket lettere å gjennomføre og slik at vi kan utnytte plassen og avlastningen det vil gi bedre. Torsdag kveld går nok bort bare til å ordne, pynte og få en best mulig løsning på kjøkkenet og spisestue - delen. Høres jo ut som jeg har litt bedre plass, enn realiteten, men dere skal få se bilder når jeg er fornøyd og ferdig med resultatet.  

 
Over til helgen og lørdagens begivenheter. Det var duket for Tista Awards Night. Fantastisk hyggelig og samles sammen med alle man jobber sammen med - også hele senteret denne gangen. Etter velkomst, mat og gode samtaler var det duket for priser. Høyer Halden gikk av med seieren og prisen "Årets butikk 2015" basert på økning i omsetning og resultater fra to runder med Mystery Shoppers. Så stas! Det var virkelig en sann glede og fryd å ta imot en pris for resultater som har kommet av hardt arbeid og veldig godt samarbeid med denne gjengen. Alle har vi stått på for å få det til og da er det utrolig hyggelig å få en bemerkelse også! 



Jeg hadde på meg det fantastiske lange tyll skjørtet mitt fra Cathrine Hammel i silver green sammen med blondetoppen fra Ganni. Er ikke alle anledninger jeg kan bruke et så stort og langt skjørt, så det er utrolig stas innimellom! Skal vise dere noen detaljebilder fra antrekket senere også, for hårpynten min kommer ikke frem på bildene. 

Ingen kommentarer: