25 februar 2016

Two down, one more to go.

Eksamen gikk bra i dag og det er en meget god og deilig følelse! Mye bedre enn forrige gang om jeg får si det selv og dermed er det bare å krysse fingrene for en bedre karakter i slutten av mars. Følelsen er såpass god at jeg tørr å håpe på forbedring uansett, men hvor mye forbedring eller hvilken karakter vil jeg ikke tenke for mye på eller legge forventniger til. Vi får vente å se, nå er den i allefall vell gjennomført og ingenting er bedre enn det. 


Heldigvis går det også ann å nyte litt av solen inne også, med tanke på omstendighetene. Litt lettere å lese, holde motivasjoen oppe og jobbe på selvom jeg gjerne skulle vært rundt på ski som alle andre nå. Ansiktet mitt fikk hvert fall noen solstråler tidligere i dag utenfor leiligheten også, så jeg nyter i det minste de få jeg foreløbig kan få til det fulle. 





Genser fra Aiayu og smykke med lovetag, stjernetegn og kors fra Jane Kønig 

 Nå har jeg fått en god og lang pause etter dagens eksamen med mathandling for helgensbegivenheter - skal ha jentene fra jobben over på middag - tittet litt rundt om på nyheter og tatt til meg de deilige solstrålene som var mulig å nyte til og fra det ene og andre. Dermed må jeg lese på for fult nå en god del timer, før jeg skal unne meg et avbrekk med jobbkollegaer og sammenkomst hos Samsøe samsøe ikveld for et par timer. Bedriftsøkonomien står på agendaen, tall og formler skal kunnes utenatt innen midnatt. 

Ingen kommentarer: