22 februar 2016

Vinterferie start.

Det er deilig med en rolig start på mandagen. Blå himmel og sol på utsiden og jeg kan faktisk nyte en antydning til riktig vinterferie- følelse selv! Jeg fikk levert inn oppgaven i går kveld litt over ett, og ble ganske så fornøyd selv når jeg leste igjennom for siste gang. Det vikitgste jeg har lært med å ta opp denne hjemmeeksamen på nytt er faktisk min tanke til resultater og krav til meg selv. Får jeg samme karakter er det helt greit, for jeg tok den i det minste opp og prøvde på nytt for at det ikke skulle plage meg på lengre sikt. Får jeg bedre skal jeg være rimelig fornøyd med egen innsats! Viktigst av alt er at jeg fikk en følelse av at jeg leverte noe jeg selv følte var bra, og da får resultatet bli som det blir. Såklart har jeg jobbet på for å klare å forbedre, mener jo ikke at man skal la det bli opp til tilfeldighetene, men det å klare å slippe litt av eget press, gir en god følelse. 

Nå er det et par timer til jobben venter igjen og etter tre og en halv dag innestengt i leiligheten uten en gang å gå på nær butikken, gleder jeg meg stort! Blir sikkert litt mer turister også på grunn av ferien. Formen er nesten helt 100% og hvertf all mye bedre. Trengte nok en helt time-out periode for kroppen generelt ved siden av sykdommen. Litt flaks i uflaksen og heldigvis at jeg slapp å endre eller avlyse planer, og kunne bare konsentrere meg om å slappe av selv og skrive oppgaven. 




En god varm dusj, litt stell av kropp og sinn og så er jeg klar til å ta fatt på neste eksamensforberedelse. Denne gangen er det salgskanaler som er først ut til torsdag. Skal ta opp den individuelle delen fra ifjor, for den karakteren jeg fikk har jeg aldri fått før. Med andre ord, det gikk ikke så bra. Notatlesing og power pointer får jeg håpe hjelper meg, for den engelske pensumboken er jeg blitt alergisk mot. Innimellom dagene nå blir det litt jobbing og bedriftsøkonomi lesing som venter på fredag, den også individuell. Da er det bare å komme igang igjen! 

Ha en fin start på uken og god vinterferie-mandag for de av dere som har det. 
Love Nanna

Ingen kommentarer: